Cool Advertisement !!!

Friday, March 14, 2008

Aura Power And Wealth Magnet Workshop!

Hi again and thank GOD for providing time to share my experience in 2008. It is very exiting and challenging as well. This year I relearned few crucial things that really shape my coming years.

  • I learned about gratitude
  • I learned about "Letting Go" so that I can move on to a higher level
  • I learned about managing my inner self to improve my outer self
  • I learned about the power of writing down my goal or intention
  • I learned about blessing the rich, admire the rich dan love the rich - it is part of letting go and avoid resentment of the rich
  • I learned about my money "BLUEPRINT" - it is not ONLY the skill that you have or the expertise you have. It is your money "BLUEPRINT" that create your money future.
  • I learned about a practical technique called RESQ56 to remove emotional and physical blockage that hinder me from success

I thank GOD for all the above and thanks again for letting me to go through this Phase Of Life. If you like to learned all the above, I really suggested you to attend KAMK workshop - 29th and 30th Mac 2008. (Available only in Malaysia right now). Limited space (Only 18 seat left) and you have a one on one coaching from the Master. It is ONLY RM660 now and next month the price will be increased to RM1099. It is a 2 day workshop and worth your investment on self development. Interested you can call me at 019-2174400 or Aza at 017-3332349. Or sent me an email - zahir@northernavenues.com with subjet "KAMK-3 Workshop" and your name and handphone number.

More detail in Malay below.

KAMK iaitu nama singkatan Kuasa Aura Magnet Kekayaan akan bergema kembali di IQBC Center Shah Alam dengan lebih gagah dan unggul dalam bidangnya. Nama-nya dan bunyi-nya agak jarang-jarang di kata iaitu ”KUASA AURA” dan “MAGNET KEKAYAAN”. Akan tetapi hakikat sebenarnya ianya amat berkait rapat dengan kehidupan kita setiap hari. Setiap kita ini tidak terlepas dari hukum pantulan dan juga hukum kejadian.

  • Ketahui rahsia kenapa kita ini mengundang perkara-perkara yang tidak diingini walaupun kita berusaha untuk mendapatkan perkara yang di ingini.
  • Ketahui juga rahsia diri kita yang boleh menjana kekayaan abadi dan juga amat praktikal.
  • Ketahui punca sebenar KEGAGALAN dalam segenap bidang, tidak kira apa jua samada perniagaan, pertubuhan dan lain-lain dan di mana anda akan belajar meleraikannya satu persatu semasa Workshop ini.
  • Pelajari rahsia kekuatan minda yang jarang-jarang di sentuh dan dihuraikan secara detail dan praktikal.
  • Anda juga akan pelajari satu teknik penyelesaian masalah dan penyembuhan yang tiada di tempat lain iaitu RESQ56 yang di rumus sendiri oleh Master Hazil - http://www.7chakra.com/blog . Teknik ini amat berkesan dan amat mujarab. Ramai peserta KAMK 1 dan 2 telah merasai kehebatannya. Bahkan semasa workshop sendiri ramai pelajar yang dapat merasainya. TERBUKTI secara saintifik dan amat praktikal dan boleh dilakukan oleh semua peringkat umur.
  • Anda akan didedahkan dengan Mind Programming dan Power Of Visualization - di mana ia amat berkesan dalam membentuk sahsiah diri dan mencapai impian.
  • Anda akan pelajari teknik TAP yang istimewa yang anda boleh lakukan di mana-mana sahaja dalam masa yang singkat. Pelajari kenapa dan apa faedahnya?
  • Anda akan pelajari apa itu AURA dan diperjelaskan dengan alat saintifik Aura Video Station.

Semua ini di gabungkan dalam masa 2 hari dan memang amat padat dan amat berbaloi. Harga untuk Workshop 2 hari ini cuma RM660 sahaja dan ianya boleh digunakan setiap hari sehingga ajal kita tiba. Sedia berubah untuk kejayaan. Oleh kerana tempat amat terhad (25 tempat sahaja kini telah tinggal 18) sila hubungi saya SEKARANG di talian 019-2174400 atau 03-58804349 / 017-3332349.

Maklumat lanjut ada di sini http://www.uruswang.com/workshop_kuasa_aura_magnet_kekayaan_(kamk)_yg_ke-3.html

Zahiruddin

p/s: Saya sendiri merupakan peserta KAMK yang pertama. Memang KAMK amat ampuh dan praktikal. Ini bukan nak ampu atau bodek.

No comments:

Special Promotion Ads

Get cash from your website. Sign up as affiliate.